2015. április 15., szerda

Kritika: Die Verfluchten (Átkozottak)


Design, kinézet
Cím: Ezt csak azért szeretném megemlíteni, mert német. Manapság a blogcímek java angol, mert, hogy az milyen "menő és jól hangzik", vagy magyar, mert hogy ez az anyanyelvünk, és akkor itt van egy német. Találtál egy tök jó szót, (én németes vagyok szóval a kiejtést is tudom), mindenesetre lényeg ami lényeg, tetszik.
Fejléc: Nagyon tetszik a színvilága. Szépen meg van csinálva, mindkét szereplő olyan rajta, mint amilyennek a történetben az ember elképzelheti. Mivel a széle nagyon sötét, a belseje meg ehhez képest nagyon világos, ezért a szereplőkön és a feliraton kívül a többi összevágott képen meg nem mondanám, hogy mi szerepel, de szép egyensúlyban van a kép.
Háttér: A fejléc gyönyörű bordós-barnás-feketés-vöröses színeihez képest komolyan, mindjárt megvakulok. Fehér? Állíts be valamit! Miután a szöveged fehér, a fejléc színe egyedi, én kiválasztanák a helyedben pipettával egy színt a fejlécedből (képszerkesztővel) és azt vagy kivilágosítanám vagy besötétíteném.

Történet
Itt nagyon fontos megemlítenem, hogy nem nézem az Attack on titant, szeretem az animéket és mangákat, de ebbe még nem néztem bele, szóval felteszem, hogy az egész világot onnan vetted. Sokan nem szeretik az ilyet, hogy egy sorozat világát lemásolni, de szerintem ez nem zárja az ember fantáziáját falak közé, és ettől még tudsz egyedi lenni, ha amúgy is van fantáziád.
Az elején, amikor olvastam, akkor kicsit úgy éreztem, hogy elfolytak a gondolataid, amikor a srác a borról beszélt, de aztán egyre inkább összeszedettebbek lettek a mondatok, és jobban lehetett élvezni az olvasást.
A történet jó, de túl durva, nekem. Mármint, az idők során magánéleti okokból de eléggé megedződtem, és úgy gondolom, hogy túlzásba viszed az emberi nép beszariságát. A másik dolog, az a káromkodás. Tudom, hogy megemlítetted, hogy lehet benne 18+, de valahogy piszkálja a szememet, hogy kiírod őket, nem pedig csillagozod. Egyébként én is szoktam káromkodni, de öt soron belül háromféle káromkodás, amiből csak az egyiket, és ritkán szoktam használni, az sok volt(, ráadásul, mint mondtam, ki is írtad őket.)
Szépen zártad le az első fejezeted, felcsigázza az embert. A prológus is jó (és durva).
(Volt egy két helyesírási hiba, de nem nagyok)

Összegzés: 10/8,5

By:
Ree

1 megjegyzés:

  1. Szia, köszönöm a kritikát, ami a káromkodást illeti, nem te vagy az első, aki panaszkodott rá, így behelyettesítettem azokat az xy szavakat, valami ember barátabb kifejezésekké. :) Köszönöm még egyszer, hogy beleolvastál a blogomba :)

    VálaszTörlés