2015. április 5., vasárnap

Bemutatkozás - Lizzy


Sziasztok!

Lizzy vagyok, azaz Elizabeth Setter. Ma csatlakoztam ehhez a kis csapathoz, bár elsőre nem volt kedvem, rájöttem, hogy szeretnék segíteni Nektek a bogotok igényesebbé tételében.
Amit vállalok:
  • Design átkódolás - Nem tudok új kinézetet kódolni, de szívesen átváltoztatom egy pl Deviantartról letöltött sablon színvilágát, hátterét/fejlécét.
  • Kritika - Igyekszem minél hosszabban és alaposabban kifejteni nektek a jó és rossz dolgok jelentőségét a blogotokban. (Ez egy kicsit hivatalosan hangzott. Nem vagyok hivatalos.)
  • Fejléckészítés - Néha megszáll az ihlet, akkor igazi mesterműveket adok ki a kezeim közül, néha viszont csak épp tűrhetőre sikerül. De mindig csak az első változatot publikálom, a második verzióba tartozóak sosem kerülnek napvilágra. Szóval nincs aggódnivaló.
  • Egyéb képek, meghatározott témában - a Ti kívánságotokra, megihletésetekre
 És most egy munkám. Ez egy átkódolás, azért hoztam, hogy láthassátok, mit is értek az első pont alatt:
Előtte
Utána
 Remélem tetszik. Ha esetleg lenne jelentkező, akár megpróbálhatom feltölteni Deviantartra, hogy használhassátok.
Nos. Még egy kicsi magamról:
  • 15 éves vagyok
  • Rocker
  • Néha írok történeteket, de eddig még sosem sikerült befejezni egyet sem.
  • Pár napja nyitottam egy blogmagazint. Még nem indult be, de igyekszem
  • Nem tudom, hogy mit írhatnék még ide
Remélem tetszik a munkám, és rendeltek majd tőlem akár kritikát, akár átkódolást (vagy mást). Bár nem tudok majd sokat vállalni, és nem dolgozom gyorsan, igyekszem az igényeiteknek megfelelően készíteni a megbízásokat.

Lizzy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése