2014. május 10., szombat

Kritika rendelés

Sziasztok!
Az első kritikarendeléssel jöttem. A legjobban kritikát szeretek írni, úgyhogy alig vártam, hogy végre írhassak. :D Nah, rögtön kifogtam egy "horrort".
http://normalpeoplescaryme.blogspot.hu/

Design, kinézet:
Ezen gondolkoztam a legtöbbet. Így kell fogalmaznom: Ha ez egy dolgozat lenne, amit iskolában írsz, akkor ezt kapnád rá: Jó(4). Magyarán: Jó, de lehetne ennél jobb is.
A fejlécen lévő karakter tetszik, főleg az arcfestése, illik a bloghoz, és a felirat is jó, de az "alap", úgymond, az tartalmazhatna kicsit több képet, meg a polcon szereplő koponyák kicsit túlzás.
A háttered is "jó", összeillik a a design többi részével, de mivel csak egy nagy szürkeség, azért ennél lehetne több is. XD Mi még nem hoztunk ki szürke háttereket, de más designos blogokon csomó van, onnan válassz.
Még a kinézethez/designhoz sorolnám a helyesírást is. Itt ott nekem hiányzik a mondatból egy-egy "az", vagy épp ahol vesszőnek kéne lennie ott pont van, vagy külön írsz valamit, amit egybe kell. Összességében véve jó a helyesírásod.
Design, kinézet: 10/7,5

Történet:
Erre elég lenne ennyit mondani: i love it, de azért kifejtem. :D
Nagyon tetszik benne, hogy nem sablonos, örültem neki, hogy nem nyálas romantika, örültem neki, hogy nem olyan ijesztő. Én nem is a horror kategóriába sorolnám, mert ha egy horrort olvasol a szobádban egyedül, ahol csak a monitor fénye világít, megijedsz, de velem ez egyáltalán nem volt így. Nincs benne ijesztő, az embereket egyszerűen megölik, és kész. Én inkább thriller kategóriába sorolnám, de ki tudja, talán még ijesztő lesz...
A káromkodássokkal, 18+-as tartalmakkal kapcsolatban annyit mondanék: van, ahova nem illik a káromkodás, mert erőltetett vagy túlzott. Itt nem volt így. Egy New York elhagyatott sarkában lézengő,  (gyilkosok) fiúbanda pont így beszélne, és ez csak "természetes". A 18+-as tartalom pedig nincs undorító módon kirészletezve (mint itt), úgyhogy szerintem nincs vele gond.
Történet: 10/10
Feliratkozok. :) (kicsit talán elfogult vagyok, mert szeretem az ilyen pörgős történeteket)




1 megjegyzés:

  1. Szia! Köszönöm szépen és megpróbálok javítani a hibáimon.
    ui.: Örülök, hogy én lehettem az első!:3:Dd

    VálaszTörlés